Mūsų Darbai

Depeche Coffee

Multisensorinė skaitmeninė kampanija, skirta pozicionuoti prekinį ženklą, kaip dalį ryto ritualo ir generuoti pardavimus elektroninėje parduotuvėje. Kasdienį įkvėpimą susikaupimui, energijai, komfortui ir ramybei.

  • Vizualai skatinantys kvapų ir skonių pojūtį.

  • Tekstai “Tavo ryto ritualo dalis”

  • Instagram, Facebook, GDN ir Google Catalog Ads, skatinant online matomumą ir pardavimus.

Iššūkis:
Pozicionuoti prekinį ženklą, kaip kavos ritualo dalį. Ši kampanija apėmė tiek elektroninę parduotuvę, tiek ir fizines lokacijas, tad kampaniją išskyrėme į dvi dalis. Pirmoji siekė generuoti prekinio ženklo žinomumą ir kavos pupelių, bei maltos kavos pardavimus - elektroninėje ir fizinėse parduotuvėse. Kita kampanija buvo orientuota į lankytojų srauto didinimą, pagal kiekvienos kavinės unikalius lankytojus.

Vietinės aktyvacijos kampanija, paremta lokacija, laiku ir lankytojų natūraliu dienos ritmu.

Taktika 1: Vietinis ritmas + Combo deal

  • Reklama pritaikyta kavinių lankytojų dienos ritmui.

  • Combo pasiūlymai: "Kava + Krusanas" - pradėk dieną teisingai.

  • Pasiūlymai rodomi ryte arba prieš pietus, žmonėms svarstant apie pietų meniu.

Taktika 2: Brand Identity

  • Vizualinis story-telling'as, skirtas pozicionuoti kavines, kaip vietas atsipalaiduoti ir būti savimi.

  • Tekstai: "Vieta būti savimi", "Vieta pasimatyti", "Vieta skaityti".

Tavo ryto ritualai

Tinkama vieta, tinkamu laiku

Paskola PRO

Iššūkis: Būsto paskola yra rimtas įsipareigojimas, todėl žmonės vertina ne tik skaičius. Jie priima ilgalaikius, gyvenimą keičiančius sprendimus. Mūsų tikslas padaryti šią platformą patikimu gidu jaunoms šeimoms, kurios pirmą kartą naviguoja paskolų upes, pakeliui į svajonių būstą.

Rūpinkitės savo šeima

Sprendimas

Sukūrėme kampaniją, orientuotą į emocinę komunikaciją. Sujungėme paskolas su saugumu, šiluma ir linksma šeimos kasdienybe.
Prekinį ženklą pozicionavome, kaip nematomą pagalbininką, siekiant svarbiausio tikslo gyvenime - būstas šeimai.

Kūrybins įgyvendinimas

Žinutė turi kalbėti tiesiogiai su jaunais tėvais ir jų vertybėmis: saugumas, komfortas ir paprastumas. Todėl pagrindinė kampanijos žinute tapo:

“Rūpinkis savo šeima — mes pasirūpinsime būsto paskola.”

Komunikacijos kanalai: GDN, Meta Ads.

Headex group

Sprendimas

Išskirstėme pagrindinius auditorijų segmentus ir išanalizavome jų motyvacinius trigerius (užmokestis, lankstumas, kolektyvvas, naujos patirtys). Su šia informacija, galėjome sukurti pritaikytą komunikacijos strategiją, su išskirtine žinute, kiekvienai auditorijai.

Kūrybinis įgyvendinimas

Kampanija orientuota į skaitmeninę reklama, adaptuota kiekvienam auditorijos segmentui.
Pasiekti studentams, paruošėme tikslinę lauko reklamos kampaniją, skirtą viešojo transporto stotelėms, populiariausiuose studentų maršrutuose.

Komunikacijos kanalai: GDN, Meta Ads, Lauko reklama.

Iššūkis

Headex teikia įdarbinimo ir darbuotojų paieškų paslaugas. Todėl turi pasiekti daugybe skirtingų auditorijų — nuo studentų, iki kvalifikuotų darbininkų. Kiekvienas segmentas turi skirtingas motyvacijas ir lūkesčius.

Ko nori tu?

RIIHOS

Sprendimas

Įsiklausėme į RIIHOS klientų poreikius. Kaip ir daugeliui smulkiųjų ir naujų verslų, jiems svarbu turėti patikimą partnerį ir auginti savo verslą.

Įgyvendinimas

Šiame projekte įgyvendinome skaitmeninę "Lead generation" kampaniją:

  • Rinkos ir tikslinio vartotojų analizės

  • Tekstai ir grafikos dizainas

  • Search Engine Marketing (SEM)

  • Socialinių tinklų kampanija

Konversijas matavome skambučiais ir užklausomis puslapyje.

Esame tam, kad padėtume Tau Augti

Iššūkis

RIIHOS teikia buhalterijos paslaugas smulkiems verslams ir individualioms veikloms. Dažnu atveju klientai patys dirba savo įmonėje ir neturi laiko ir žinių rūpintis buhalterine apskaita. Taipogi daugelis potencialių klientų yra turėję neigiamos patirties su buhalterinėmis įmonėmis.

Po sėkmingos pirmosios kampanijos, Ecohouse paleidome antrą pilną skaitmeninę kampaniją, skirtą namų izolacijos paslaugai. Komunikavome sprendimus į šias vartotojų problemas:

  1. Dideli mokesčiau už elektros enerrgiją.

  2. Namų komfortas

Problemas sprendėme šiais būdais:

  • Pilna pardavimų funelio strategija.

  • Grafikos dizainas ir video produkcija.

  • Kampanijos įgyvendinimas - Soc. Tinklai ir Google

Taikydami pilną pardavimų funelio strategiją, leidome 2 skirtingas "retargeting" kampanijas. Tai leido vartotojams judėti nuo žinojimo apie sprendimą, iki veiksmo per skirtingus taškus ir ilgą laiką. Komunikacijos taškus išdėstėme per skirtingus įrenginius, dienos ir savaitės metą, bei emocinius ir motyvacinius dirgiklius

ECO HOUSE - Sprayfoam

Mokykla "Graži kalba" plečia savo paslaugų portfolio ir 2025 metų vasarą startuoja su nauja paslauga - Vasaros mokykla. Tai skirta išlaikyti vaikų akademinį raštingumą atostogų metu ir leisti tėveliams jaustis ramiau, kad jų vaikai vasarą leidžia turiningai.

Šį kartą grįžome prie patikrintų marketingų ir copywrite'o pagrindų.

Kadangi sprendimą priima tėveliai, pagrindinė komunikacija yra orientuota į juos - "Pasirūpink savo vaiko ateitimi ir savo ramybe".

Antrinė komunikacija į vaikus - susirask naujų draugų ir smagiai praleisk laiką.

Šiam projektui paruošėme:

  • Paslaugos aprašymą mokyklos puslapyje.

  • Paslaugos aprašymus ir vizualus komunikacijos platformose - paslaugos, skelbiu.

  • Socialinių tinklų kalendorius su vizualais ir tekstais.

  • Komunikacijos žinutės su esamais klientais.

Mokykla "Graži kalba"

Eco House Cayman yra kondicionavimo sistemų lyderiai Kaimanų salose. Tačiau ribota geografija ir vartotojų elgsena sukuria 2 problemas:

  1. Salos dydis riboja klientų skaičių ir didina konkurencija tarp įmonių.

  2. Vartotojai ieško sprendimo tik iškilus problemai.

Problemas sprendėme šiais būdais:

  • Brand Awarness kampanija Socialiniuose tinkluose.

  • Google keyword kampanija.

  • Informacinė kampanija - "Priežiūra yra pigiau, nei remontas"

Įgyvendinę šiuos sprendimus, pasirūpinome, kad iškilus problemai pirmas sprendimas būtų "Eco House".

ECO HOUSE - HVAC

Kaip galime padėti jums?