Neįgyvendinti projektai
Mes nuolatos kuriame. Dalis projektų lieka neįgyvendinti. Norime, kad šios idėjos nepasimestų ir įkvėptų visuomenę ar kitus komunikacijos specialistus kurti.
minus-1




Šios kampanijos tikslas yra formuoti žmonių požiūrį į jų daromą įtaką aplinkai. Parkų, draustinių, miškų ir kitų žaliųjų erdvių lankytojai kviečiami surinkti ir išmesti bent 1 šiukšlę, rastą apsilankymo metu. Taip ir kilo projekto pavadinimas - minus-1.
Komunikacijai pasitelkiami informaciniai stendai prie parkų įėjimų, naujienų portalai, socialiniai tinklai ir tradicinės reklamos priemones - reklama viešojo transporto stotelėse, arčiausiai parkų įėjimų.
Didesniam komunikacijos efektyvumui, rekomenduojama pasitelkti žinomus Lietuvos žmones ir nuomonės formuotojus.
Žalios pėdos
Papildomai rekomenduojame parkuose nupiešti žalias pėdutes, vedančias link šiukliadėžių ir rūšiavimo konteinerių. 2011 metais Kopenhagoje buvo atliktas, o 2015 Glasgow pakartotas tyrimas, kurio metu bandyta išsiaiškinti, ar žmonės gali būti paskatinti išmesti šiukšles. Tyrimo metu, žalios pėdos ant žemės vedė iki žalių šiukšliadėžių.
8 savaites trukusio tyrimo metu, vietoje esantis mokslininkas dalino saldainius ir dienos gale skaičiuodavo popieriukus šiukšliadėžėje.
Tyrimo metu nustatyta, kad pėdutės padėjo 14% padidinti išmetamų popieriukų skaičių ir 15% sumažino metamų ant žemės skaičių.
Rezus prekinis ženklas išaugo. Iš tyrimų laboratorijos, į medicinos centrus, visoje Lietuvoje. Kadangi tai yra privati klinika, jų tikslinė auditorija yra aukštesnių pajamų ir dėmesį skirianti sveikai gyvensenai. Šiai auditorijai yra svarbu kokybiškas gyvenimo ritmas, todėl jie aktyviai rūpinasi savo kūnu - tiek sportuodami, tiek reguliariai atliekant tyrimus. Siekdami rezonuoti su tiksline auditorija, sukūrėme kampaniją "Sveikata lengviau rūpintis, nei "taisyti".
Rezus klinika




Mokykla "Graži kalba" plečia savo paslaugų portfolio ir 2025 metų vasarą startuoja su nauja paslauga - Vasaros mokykla. Tai skirta išlaikyti vaikų akademinį raštingumą atostogų metu ir leisti tėveliams jaustis ramiau, kad jų vaikai vasarą leidžia turiningai.
Šį kartą grįžome prie patikrintų marketingų ir copywrite'o pagrindų.
Kadangi sprendimą priima tėveliai, pagrindinė komunikacija yra orientuota į juos - "Pasirūpink savo vaiko ateitimi ir savo ramybe".
Antrinė komunikacija į vaikus - susirask naujų draugų ir smagiai praleisk laiką.
Šiam projektui paruošėme:
Paslaugos aprašymą mokyklos puslapyje.
Paslaugos aprašymus ir vizualus komunikacijos platformose - paslaugos, skelbiu.
Socialinių tinklų kalendorius su vizualais ir tekstais.
Komunikacijos žinutės su esamais klientais.




Mokykla "Graži kalba" - Vasaros mokykla
Eco House Cayman yra kondicionavimo sistemų lyderiai Kaimanų salose. Tačiau ribota geografija ir vartotojų elgsena sukuria 2 problemas:
Salos dydis riboja klientų skaičių ir didina konkurencija tarp įmonių.
Vartotojai ieško sprendimo tik iškilus problemai.
Problemas sprendėme šiais būdais:
Brand Awarness kampanija Socialiniuose tinkluose.
Google keyword kampanija.
Informacinė kampanija - "Priežiūra yra pigiau, nei remontas"
Įgyvendinę šiuos sprendimus, pasirūpinome, kad iškilus problemai pirmas sprendimas būtų "Eco House".



